Info utviklingssamtaler vinteren 2023

Hei og hjertelig velkommen til
foreldremøte og foreldrehelg på TVS!

PÅMELDINGSSKJEMA foreldremøte og foreldrehelg:

Litt generelt om UTVIKLINGSSAMTALER

På Tyrifjord videregående skole gjennomfører vi utviklingssamtaler med hver enkelt lærer. Til en samtale er det bare satt av i underkant av 10 min, derfor kan kontaktlærer bare snakke om sitt eget fag og generelle ting. Hvis du vil vite hvordan det går i andre fag, må du snakke med den aktuelle faglæreren. Det er viktig at du snakker med eleven og finner ut hvilke lærere du/dere ønsker å snakke med, og fyller dette inn i påmeldingsskjemaet (se lenken nederst). For internatelever kan det også være aktuelt å snakke med ansatte på internatet. Vi oppfordrer eleven til å være med på samtalene der det er mulig. Utviklingssamtalene er fordelt på to dager (se oppdelingen nedenfor).

Om påmeldingen: Det er lurt å sende inn påmeldingen så tidlig som mulig siden det er begrenset antall utviklingssamtaler. De fordeles etter førstemann til mølla-prinsippet. Det vil på tross av dette alltid være mulig å snakke med kontaktlæreren. Husk at påmeldingen må skje innen fristen!

Hvilke lærere bør du snakke med? Vi oppfordrer til å fokusere på fag som er avsluttende. Vi oppfordrer til å fokusere på fag som er avsluttende. Samtaler i ikke-avsluttende fag (norsk vg1/2, gym vg1/2, …) kan kanskje vente til et senere tidspunkt.

Er du foresatt til en DAGELEV

Infomøte og utviklingssamtaler: tirsdag 7. februar kl. 18.30 (påmelding nødvendig)
Kl. 18.30 Infomøte i aulaen
Kl. 19.10 Utviklingssamtaler, og lett servering i vestibyle

Dere er også velkommen til lørdagsprogrammet i foreldrehelga (22. oktober, påmelding nødvendig):
Kl. 10.30 Bibelstudium i aulaen
Kl. 11.45 Gudstjeneste i aulaen
Kl. 13.00 Middag
Kl. 17.45 Kveldsmat
ca. kl. 19.30 Program i aulaen v/foreldreforeningen, deretter: Café Arken

PÅMELDINGSFRIST: ONSDAG 25. JANUAR

Er du foresatt til en INTERNATELEV

Foreldrehelg på TVS inkl. utviklingssamtaler 3.-5. februar (påmelding nødvendig). Hvis du ønsker å overnatte/spise måltider på skolen, registrerer du det i påmeldingen. Vi nevner også at det ikke er tillatt å ta husdyr med til skolen.
Følgende er velkommen til foreldrehelgen: Foresatte/foreldre og hjemmeboende barn under 18 år.

PÅMELDINGSFRIST: ONSDAG 25. JANUAR

Program:
Fredag kl. 17.45 Kveldsmat
Fredag kl. 19.30 Allsang og møte
Lørdag kl. 08.30 Frokost
Lørdag kl. 10.30 Bibelstudium i aulaen
Lørdag kl. 11.45 Gudstjeneste i aulaen
Lørdag kl. 13.00 Middag
Lørdag kl. 17.45 Kveldsmat
Lørdag ca. kl. 19.30 Program i aulaen v/foreldreforeningen, deretter: Café Arken
Søndag kl. 08.30 Frokost
Søndag kl. 09.00 Foreldreforeningsmøte